Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky ("Obchodné podmienky") spoločnosti PCmobil24 s.r.o., Korespondenční adresa: Slovanská 67, 32600 Plzeň, IČ: 06513000, zapísaná v obchodnom registri pod č. C 35271/KSPL Krajský súd v Plzni, e -mail: info@vypredajna.sk, Tel: +420 730639138 ("My" alebo "Predávajúci") upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z, Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), vzájomné práva a povinnosti Vás ako kupujúcich a nás ako predávajúcich, ktoré vznikajú v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na internetovej stránke www.vypredajna.sk.

Všetky informácie o spracúvaní vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov.

Nedeliteľnou súčasťou Zmluvy sú ustanovenia týchto Obchodných podmienok. Zmluva a Obchodné podmienky sú v českom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Ako viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto aj naša Zmluva podlieha použitiu prostriedkov komunikácie na diaľku, ktoré nám umožňujú dohodnúť sa navzájom bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva sa tak uzatvára na diaľku v prostredí E-shopu, prostredníctvom webového rozhrania ("E-shop web interface").

Ak je niektorá časť Podmienok v rozpore s tým, na čom sme sa vzájomne dohodli v rámci procesu Vášho nákupu v našom E-shope, má táto konkrétna dohoda prednosť pred Podmienkami.

 I. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1. Cena je suma peňazí, ktorú zaplatíte za Tovar;

2. Cena za dopravu je suma peňazí, ktorú zaplatíte za doručenie Tovaru vrátane nákladov na jeho balenie;

3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

6. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s nami;

7. Používateľský účet znamená účet zriadený na základe Vami poskytnutých informácií, ktorý Vám umožňuje uchovávať Vami zadané informácie a viesť históriu objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;

8. Vy ste osoba nakupujúca v našom E-shope, právne označovaná ako kupujúci;

9. Tovarom sa rozumie všetko, čo si môžete kúpiť v E-shope.

 

II. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A PODMIENKY

1. Nákup Tovaru je možný len prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.

2. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Preto budeme považovať informácie, ktoré ste nám poskytli pri objednávaní Tovaru, za správne a pravdivé.

 

III. UZAVRETIE ZMLUVY

1. Zmluvu s nami je možné uzavrieť len v slovenskom jazyku.

2.Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady spojené s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie znášate Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (t.j. najmä za prístup na internet), takže nemusíte očakávať žiadne dodatočné náklady, ktoré by sme Vám účtovali nad rámec Celkovej ceny. Odoslaním Objednávky súhlasíte s Naším použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie.

3. Aby sme mohli uzavrieť Zmluvu, musíte vytvoriť návrh Objednávky v E-shope. Tento návrh musí obsahovať nasledujúce informácie:

a) Informácie o Tovare, ktorý kupujete (v E-Shope označíte Tovar, ktorý máte záujem kúpiť, kliknutím na tlačidlo "Pridať do košíka");

b) Informácie o Cene, Poplatku za dopravu, Spôsobe platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie sa zadajú v návrhu Objednávky v rámci používateľského rozhrania E-shopu a informácie o Cene, Poplatku za dopravu a Celkovej cene sa poskytnú automaticky na základe Tovaru a zvoleného spôsobu doručenia;

c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje, ktoré nám umožnia doručenie Tovaru, najmä Vaše meno, priezvisko, adresu doručenia, telefónne číslo a e-mailovú adresu;

d) V prípade Zmluvy, na základe ktorej vám budeme Tovar doručovať pravidelne a opakovane, aj to, ako dlho vám budeme Tovar doručovať.

4. V priebehu vypracovania Objednávky môžete údaje meniť a kontrolovať až do momentu jej vytvorenia. Po kontrole stlačením tlačidla "Záväzná platba Objednávky" vytvoríte Objednávku. Pred stlačením tlačidla však musíte potvrdiť, že ste si prečítali tieto Obchodné podmienky a súhlasíte s nimi, inak nebudete môcť Objednávku vytvoriť. Zaškrtávacie políčko slúži na potvrdenie a odsúhlasenie. Po stlačení tlačidla "Záväzná platba objednávky" sa všetky vyplnené informácie odošlú priamo nám.

5. Vašu Objednávku potvrdíme čo najskôr po jej doručení k nám správou zaslanou na vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie Objednávky a tieto Obchodné podmienky. Potvrdenie Objednávky z našej strany predstavuje uzavretie Zmluvy medzi nami a vami. Neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy sú Obchodné podmienky v znení platnom v deň odoslania Objednávky.

6. Môže sa stať, že Vám nebudeme môcť potvrdiť Objednávku. To zahŕňa situácie, keď Tovar nie je k dispozícii alebo keď si objednáte viac Tovaru, ako je nami povolené. Informáciu o maximálnom počte Tovaru vám však vždy vopred poskytneme v E-shope a nemala by vás prekvapiť. V prípade, že existuje akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme vás kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. V takom prípade bude Zmluva uzatvorená v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte.  

7.  V prípade, že je v E-shope alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne nesprávna Cena, nie sme povinní dodať Vám Tovar za túto Cenu, a to ani v prípade, že ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzatvoreniu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. V takomto prípade bude nová Zmluva uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani do 3 dní od jej zaslania, sme oprávnení od uzavretej Zmluvy odstúpiť. Za zrejmú chybu v Cene sa považuje napríklad to, ak Cena nezodpovedá cene obvyklej u iných predajcov alebo ak v nej chýba číslica alebo je vynechaná.

8. V prípade, že dôjde k uzavretiu Zmluvy, ste povinný zaplatiť Celkovú cenu.

9. V prípade, že máte používateľský účet, môžete prostredníctvom neho zadať Objednávku. Aj v tomto prípade ste však povinný skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvorenia Objednávky je však rovnaký ako v prípade kupujúceho bez používateľského účtu, výhodou však je, že nemusíte opakovane vypĺňať svoje identifikačné údaje.

10. V niektorých prípadoch vám umožňujeme využiť zľavu na nákup Tovaru. Na to, aby vám bola zľava poskytnutá, musíte vyplniť údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa v rámci návrhu Objednávky. Ak tak urobíte, Tovar vám bude poskytnutý so zľavou.

11. V prípade zrušenia už odoslanej objednávky (zrušenie objednávky po jej zabalení a odoslaní alebo neprevzatie zásielky od prepravcu) je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu storno poplatok vo výške 6 EUR, ktorý pokryje náklady spojené s odoslaním tovaru dodávateľovi. Toto dojednanie sa vzťahuje na zásielky zaslané na dobierku, ktoré kupujúci neprevezme, a preto neplatí náklady na dopravu a balné. V prípade, že kupujúci neuhradí tento storno poplatok do 14 dní od doručenia dokladov na úhradu storno poplatku, je pohľadávka postúpená na vymáhanie odborníkom na vymáhanie pohľadávok.

IV. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

1. Prístup k svojmu používateľskému účtu máte na základe svojej registrácie v E-shope.

2. Pri registrácii svojho používateľského konta ste povinní správne a pravdivo uviesť všetky zadané údaje a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.

3. Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Je vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť o tomto prístupe a neposkytovať tieto informácie nikomu. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to zodpovednosť.

4. Používateľské konto je osobné, a preto nie ste oprávnení umožniť jeho používanie tretím osobám.

5. Vaše používateľské konto môžeme zrušiť, najmä ak ho nepoužívate viac ako 2 roky alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy.

6. Používateľské konto nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvéru a softvéru.

V. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, ZRUŠENIE VLASTNÍCKYCH PRÁV

1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za Tovar v rámci E-shopu a cenou uvedenou v návrhu Objednávky platí cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá je vždy rovnaká ako cena v Zmluve. V návrhu Objednávky je uvedená aj Cena za dopravu, resp. podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.

2. Celková cena je uvedená vrátane DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.

3. Úhrada Celkovej ceny sa od vás bude vyžadovať po uzatvorení Zmluvy a pred dodaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

a) Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby vám zašleme v Potvrdení objednávky. 

b)Online kartou. 

c) Na dobierku. V tomto prípade sa platba uskutoční pri dodaní Tovaru oproti dodaniu Tovaru. V prípade platby na dobierku je celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

4. Faktúra bude vystavená v elektronickej forme po zaplatení Celkovej ceny a bude vám zaslaná na vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Používateľskom konte.

5. Vlastnícke právo k Tovaru na vás prejde až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena uhradená pripísaním na naš účet, v ostatných prípadoch je uhradená v okamihu platby.

 

VI. DORUČENIE TOVARU, PRENOS POŠKODENÉHO TOVARU

1. Tovar vám bude doručený vami zvoleným spôsobom, pričom si môžete vybrať z nasledujúcich možností:

a) Osobný odber na predajniach spoločnosti v Zásilkovni, Balíkovni;

b) Doručenie prostredníctvom prepravnej spoločnosti Česká pošta, Zásilkovna;

2. Tovar je možné doručiť len v rámci Českej republiky.

3. Doba dodania Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba dodania Tovaru vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Čas uvedený v E-shope je len orientačný a môže sa líšiť od skutočného času dodania. V prípade osobného odberu v našej prevádzke vás budeme vždy informovať e-mailom o možnosti vyzdvihnutia Tovaru.

4. Po prevzatí Tovaru od dopravcu je vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad to bezodkladne oznámiť dopravcovi a nám. V prípade, že sa na obale vyskytne chyba, ktorá poukazuje na neoprávnenú manipuláciu a vstup do zásielky, nie je vašou povinnosťou Tovar od prepravcu prevziať.

5. V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa VI.4. Podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti dodať Vám Tovar. Zároveň Vaše neprijatie Tovaru neznamená odstúpenie od Zmluvy medzi nami a Vami. V takom prípade však máme právo odstúpiť od Zmluvy z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme toto právo uplatniť, odstúpenie od Zmluvy nadobudne účinnosť v deň, keď Vám odstúpenie od Zmluvy doručíme. Odstúpením od Zmluvy nie je dotknuté právo na zaplatenie Prepravného ani právo na náhradu prípadnej škody.

6. Ak z dôvodov vzniknutých na Vašej strane dôjde k opakovanému doručeniu Tovaru alebo k doručeniu iným spôsobom, ako bolo dohodnuté v Zmluve, je Vašou povinnosťou uhradiť nám náklady spojené s takýmto opakovaným doručením. Platobné údaje na úhradu týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.

7. Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás v okamihu, keď Tovar prevezmete. V prípade, že Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa VI.4Obchodných podmienok, nebezpečenstvo škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ste mali možnosť Tovar prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane ste ho neprevzali. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare znamená, že od tohto momentu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

8. V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená približná doba dostupnosti, budeme vás vždy informovať nasledujúcim spôsobom:

a) mimoriadnom výpadku výroby Tovaru a vždy vám oznámime novú predpokladanú dobu dostupnosti alebo informáciu, že Tovar nie je možné dodať;

b) oneskorenie dodávky Tovaru od nášho Dodávateľa a my vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.

9. V prípade, že Vám nebudeme schopní dodať Tovar ani do 30 dní od uplynutia dodacej lehoty uvedenej v potvrdení Objednávky, a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení odstúpiť od Zmluvy.

VII. PRÁVA Z plnenia

1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa článku VI.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že:

a) má vlastnosti, ktoré sme s Vami dohodli, a ak neboli výslovne dohodnuté, tak také, ktoré sme uviedli v opise Tovaru alebo také, ktoré možno očakávať s ohľadom na povahu Tovaru;

(b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;

c) má kvalitu alebo vyhotovenie dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie určené na základe vzorky;

d) je v primeranom množstve a hmotnosti;

e) spĺňa požiadavky, ktoré naň kladie zákon;

(f) nie je zaťažený právami tretích strán;

2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).

3. V prípade, že Tovar má vady, t. j. najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa článku VII.1, môžete nás na takúto vadu upozorniť a uplatniť si práva z vadného plnenia (t. j. reklamovať Tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačných údajoch. Na uplatnenie reklamácie môžete použiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý jeprílohou č. 1 Podmienok . Pri uplatnení práva z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob riešenia vady a túto voľbu nemôžete následne zmeniť bez Nášho súhlasu, s výnimkou prípadu podľa bodu 7.4. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z chybného plnenia. V prípade, že sa nerozhodnete pre riešenie vady, máte práva uvedené v článku 7.5 aj v situáciách, keď vadné plnenie bolo podstatným porušením Zmluvy.

4. Ak je vadné plnenie podstatným porušením Zmluvy, máte tieto práva:

a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;

b)na odstránenie vady opravou Tovaru;

c)primeranú zľavu z ceny;

d)na odstúpenie od Zmluvy.

V prípade, že sa rozhodnete pre riešenie vady podľa písmena a) alebo b) a My vadu neodstránime týmto spôsobom v primeranej lehote, ktorú sme určili, alebo Vám oznámime, že vadu týmto spôsobom vôbec neodstránime, máte práva podľa písmena c) a d), aj keď ste ich pôvodne v rámci reklamácie nepožadovali. Zároveň, ak sa rozhodnete pre opravu Tovaru a my zistíme, že vada je neodstrániteľná, oznámime vám to a vy si môžete vybrať iný spôsob odstránenia vady.

5. Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením Zmluvy, máte tieto práva:

a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;

b) na odstránenie vady opravou Tovaru;

c)na primeranú zľavu z Ceny.

Ak však neodstránime vadu včas alebo odmietneme vadu odstrániť, máte právo odstúpiť od Zmluvy. Odstúpiť od Zmluvy môžete aj vtedy, ak nemôžete Tovar riadne užívať pre opätovný výskyt vady po oprave Tovaru alebo ak sa na Tovare vyskytne viacero vád.

6. V prípade podstatného alebo nepodstatného porušenia nemôžete odstúpiť od Zmluvy ani požadovať dodanie nového Tovaru, pokiaľ nemôžete Tovar vrátiť v stave, v akom ste ho dostali. To neplatí v nasledujúcich prípadoch:

a) ak sa stav Tovaru zmenil v dôsledku kontroly zameranej na zistenie vady;

b) ak sa Tovar používal pred zistením vady;

c) ak nemožnosť vrátiť Tovar v nezmenenom stave nebola spôsobená vaším konaním alebo opomenutím,

d) ak ste Tovar predali, spotrebovali alebo upravili pri bežnom používaní pred zistením vady; ak však bola predaná, spotrebovaná alebo upravená len časť Tovaru, je vašou povinnosťou vrátiť časť Tovaru, ktorú je možné vrátiť, pričom v takom prípade vám nebude vrátená časť Ceny zodpovedajúca vášmu prospechu z používania časti Tovaru.

7. Do 3 dní od prijatia reklamácie vám na vašu e-mailovú adresu potvrdíme, že sme reklamáciu prijali, kedy sme ju prijali a predpokladaný čas potrebný na jej vyriešenie. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia. Túto lehotu môžeme po vzájomnej dohode predĺžiť. Ak lehota uplynie márne, môžete od Zmluvy odstúpiť.

8. O vybavení reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinný preukázať, napr. potvrdením o zaplatení alebo potvrdením o odoslaní. V prípade, že sa vada odstráni dodaním nového Tovaru, je vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný Tovar, pričom náklady na takéto vrátenie znášame my.

9. V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a reklamovať vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní odo dňa prevzatia Tovaru.

10. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť si práva z vadného plnenia pre vady, ktoré sa vyskytnú na spotrebnom Tovare, v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.

11. Ustanovenia týkajúce sa práva z vád sa neuplatnia v prípade:

a) Tovaru, ktorý sa predáva za nižšiu Cenu, pre vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia Cena;

b) opotrebenia Tovaru spôsobeného bežným používaním;

c) použitý Tovar pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal Tovar pri prevzatí;

d) ak si to vyžaduje povaha Tovaru.

 

VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. K odstúpeniu od Zmluvy, t. j. k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku alebo v iných ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

2. Ak ste spotrebiteľom, t.j. osobou, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, že sme uzatvorili Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie viacerých častí Tovaru, táto lehota začína plynúť dňom dodania poslednej časti Tovaru a v prípade, že sme uzatvorili Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené s našimi identifikačnými údajmi). Môžete tiež použiť nami poskytnutý vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 Obchodných podmienok.

3. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete odstúpiť od Zmluvy v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:

a) Tovar, ktorého Cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávislých od našej vôle a môže k nim dôjsť počas lehoty na odstúpenie;

b) dodávka alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých Cena závisí od výkyvov finančného trhu nezávislých od Našej vôle;

c) Tovar, ktorý bol upravený na Vaše želanie alebo pre Vašu osobu;

d) Tovar podliehajúci skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným Tovarom;

e) Tovar v uzavretom obale, ktorý bol vyňatý z obalu a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;

f) dodanie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak bol poškodený pôvodný obal;

g) dodanie novín, periodík alebo časopisov;

h) dodanie digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a nebol dodaný s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a my sme vás informovali, že nemáte právo odstúpiť od zmluvy.

4. Lehota na odstúpenie od Zmluvy podľa článku VIII.2 Obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak nám počas nej zašlete oznámenie, že odstupujete od Zmluvy.

5. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy na účet, z ktorého bola pripísaná, alebo na účet, ktorý ste si zvolili na odstúpenie od Zmluvy. Suma Vám však bude vrátená až po tom, ako nám Tovar vrátite alebo preukážete, že ste nám ho zaslali späť. Prosím, vráťte nám Tovar čistý, pokiaľ možno vrátane pôvodného obalu.

6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa bodu VIII.2 Podmienok ste povinní nám Tovar vrátiť do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy a znášate náklady na vrátenie Tovaru. Na druhej strane máte nárok na to, aby sme Vám vrátili Poštovné, avšak len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dopravy, ktorý sme Vám ponúkli na doručenie Tovaru. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu, že sme porušili Zmluvu, sme povinní uhradiť aj náklady na vrátenie Tovaru k nám, avšak opäť len do výšky Ceny za dopravu vo výške odpovedajúcej najlacnejšiemu nami ponúkanému spôsobu doručenia Tovaru pri doručení Tovaru.

7. Zodpovedáte nám za škodu, ak dôjde k poškodeniu Tovaru v dôsledku Vášho zaobchádzania s Tovarom iným spôsobom, ako je nevyhnutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Škodu spôsobenú v takomto prípade Vám budeme účtovať po tom, ako nám Tovar vrátite a účtovaná suma je splatná do 14 dní. Ak sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení započítať si nárok na náhradu nákladov proti Vášmu nároku na vrátenie Ceny.

8. Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako Vám dodáme Tovar, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré Tovar nemožno dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty stanovenej v VI.9. Podmienok. Od Zmluvy môžeme odstúpiť aj vtedy, ak je zrejmé, že ste v Objednávke uviedli úmyselne nesprávne údaje. V prípade, že tovar kupujete v priebehu svojej podnikateľskej činnosti, t.j. ako podnikateľ, sme oprávnení kedykoľvek odstúpiť od Zmluvy, a to aj bez udania dôvodu.

 

IX. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI

1. Vo vzťahu ku kupujúcim nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

2. Sťažnosti spotrebiteľov vybavujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@vypredajna.sk. Informáciu o vybavení reklamácie zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami možno využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

4. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online)

.

 

X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Ak náš právny vzťah s vami obsahuje medzinárodný prvok (napr. budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), vzťah sa vždy riadi právom Českej republiky. Ak ste však spotrebiteľ, vaše práva vyplývajúce zo zákona nie sú touto zmluvou dotknuté.

2. Všetka písomná korešpondencia s vami sa bude doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri našich identifikačných údajoch. Korešpondenciu vám budeme doručovať na vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve, vo vašom používateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.

3. Zmluvu možno meniť a dopĺňať len na základe písomnej dohody medzi nami. Sme však oprávnení zmeniť tieto Podmienky, avšak takáto zmena nebude mať vplyv na existujúce Zmluvy, ale len na Zmluvy uzavreté po nadobudnutí účinnosti zmeny. O zmene vás však budeme informovať len v prípade, že ste si vytvorili používateľský účet (aby ste mali tieto informácie v prípade, že si objednáte nový Tovar, ale zmena nezakladá právo na ukončenie Zmluvy, keďže nemáme Zmluvu, ktorú by bolo možné ukončiť) alebo vám máme na základe Zmluvy pravidelne a opakovane dodávať Tovar. Informáciu o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny. Ak od vás nedostaneme oznámenie do 14 dní od zaslania informácie o zmene, nové podmienky sa stanú súčasťou našej Zmluvy a budú sa vzťahovať na ďalšiu dodávku Tovaru po nadobudnutí účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.

4. V prípade zásahu vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, zlyhanie subdodávateľa a pod.), nezodpovedáme za škody spôsobené v dôsledku alebo v súvislosti s príčinami vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme My aj Vy právo odstúpiť od Zmluvy.

5. Vzorový reklamačný formulár a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy sú priložené k Obchodným podmienkam.

6. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Tieto Podmienky a Potvrdenie objednávky so zhrnutím objednávky však vždy dostanete e-mailom, a preto budete mať k Zmluve vždy prístup aj bez Našej pomoci. Odporúčame vám, aby ste si Potvrdenie objednávky a Podmienky vždy uložili.

7. Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 25.4.2024

.

 

 


PRÍLOHA Č. 1 - Tlačivo na podanie žaloby

Adresa:  PCmobil24 s.r.o., Slovanská 67, 32600 Plzeň

Odhlášky

Dátum uzavretia zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Tovar, ktorý je predmetom nároku:

 

Popis vád tovaru:

 

Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie alebo poskytnutie čísla bankového účtu na zľavu:

 

Súčasne žiadam o potvrdenie reklamácie s uvedením, kedy som toto právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie spolu s mojím nárokom vrátane dátumu a spôsobu vybavenia reklamácie.

 

Dátum:

Podpis: 

 

 


 

PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR NA ZRUŠENIE ZMLUVY

Adresa:    PCmobil24 s.r.o., Korespondenční adresa: Slovanská 67, 32600 Plzeň

Vyhlasujem, že odstupujem od Zmluvy:

Dátum uzavretia Zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Špecifikácia tovaru, na ktorý sa zmluva vzťahuje:

 

Spôsob vrátenia prijatých finančných prostriedkov alebo číslo bankového účtu:

 

 

Ak je kupujúci spotrebiteľom, má právo objednať tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti PCmobil24 s.r.o., Korespondenční adresa: Slovanská 67, 32600 Plzeň (ďalej len "Spoločnosť") alebo inými prostriedkami diaľkovej komunikácie, okrem prípadov uvedených v § 1837 zákona č. 89/2012 Z. z, Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov, odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, a to bez uvedenia dôvodu a bez akýchkoľvek sankcií. Odstúpenie od zmluvy kupujúci oznámi spoločnosti písomne na adresu jej prevádzkarne alebo elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú vo vzorovom formulári.

Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, odstúpi od kúpnej zmluvy, je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, zaslať alebo odovzdať Spoločnosti tovar, ktorý od nej prevzal.

Ak kupujúci spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, Spoločnosť vráti spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky (kúpnu cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie tovaru, ktoré od spotrebiteľa prijala na základe kúpnej zmluvy takým istým spôsobom. Ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný spoločnosťou, spoločnosť vráti kupujúcemu náklady na doručenie len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia. Spoločnosť nie je povinná vrátiť Kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky skôr, ako Kupujúci odovzdá tovar Spoločnosti alebo preukáže, že tovar Spoločnosti odoslal.

 

Dátum:

Podpis: